21.10.09

kadang-kadang

kadang-kadang
dalam hidup ada banyak sangat pilihan
sampai tak tahu nak pilih yang mana?

kadang-kadang
dalam hidup tak banyak pilihan yang ada
sampai macam tak nak pilih mana-mana pun!

kadang-kadang
dalam hidup tak ada pilihan langsung
sampai terpaksa pilih apa yang ada..

itu lah pilihan hidup
hidup kadang-kadang memang kejam
hidup kadang-kadang memang seksa
hidup kadang-kadang memang sengsara

tapi
itulah namanya kehidupan kan?

15 comments:

tricksrex said...

betul tu semua kadang-kadang ko..tp aku paling suka kadang-kadang dlm hidup tak ada pilihan langsung sebab tak yah nak memilih..heeeeeee

Samaira said...

btol tu
paling x suke
bile perlu buat pilihan
adoyai sgt susah ok

sI tEDI said...

kalau banyak pilihan gadis untuk di pilih buat isteri?? macam mana? ekekekekke

biat pilihan itu tepat dan menggembirakan tidak meluka serta menyakitkan

PAP said...

to T-rex: tak payah nak pening kepala kan. layan je.

to Samaira: takut pilih yang salah kan.

to TEDI: pilih isteri? hahahaha...
pilih isteri kena tepat dan CEPAT takut dikebas orang plak kan?

F a N T a S Y said...

betul tue..

kadang-kadang jugak ada banyak pilihan
tapi kadang-kadang tak tahu nak pilih ape

kadang-kadang memang sengsara dalam hidup
tapi kadang-kadang sengsara itu adalah satu kenikmatan dalam hidup

setiap benda yang berlaku ada hikmahnye..

itu lah dinamakan kehidupan.. :)

miera a.k.a merr said...

adeh...ni yg lomah ni..
bila byk pilihan kita serabut...
xbyk pilihan kita merungut..
xde pilihan mula la kelam kabut...

ZARA 札拉 said...

ah~
kehidupan memang dipenuhi dengan kadang2 sentiasa~


dan kadangkala aku rasa ingin membunuh juga~

PAP said...

to FANTASY: kehidupan itu rumit tapi tak sempit kan?

to MIERA: serabut,merungut,kelamkabut..manusia memang perlu kan ini kadang-kadang..

to ZARA: apa yang bisa kamu bunuh? kamu bunuh tapi dia tetap datang jugak nanti..

asilahmuhajer said...

kadang-kadang je yang tak best. tapi itu la yang kita selalu perasan.

kadang2 yang best, kita selalu tak perasan.sebab dah terlalu best. hehehe.

PAP said...

manusia dan kadang-kadangnya
haiwan pula dengan kandang-kandangnya
ada persamaan tak?

patungcendana said...

tidak akan kamu berperasaan gundah walaupun sekali jika kamu tahu apa yang dicari.. suka yang itu...:-)

salam perkenalan...from one complex individual to another...:-)

Cik Cookie said...

Sangat setuju.nama dah hidup n rs xnah puas.

intan.maisarah said...

^_^ hidup itu satu perjuangan

chipsmore said...

that is life ;)

PAP said...

to PATUNG: jangan jadi kompleks sangat..nanti susah pulak.hehe.

to COOKIE: betul..betul..betul..(nada upin&ipin)

to INTAN: perjuangan yang tak permah tamat!

to CHIPS: hidup untuk terus hidup.