22.4.10

tak kesahlah....

kali ini aku hanya ingin berkongsi sebuah video iklan yang menarik untuk semua kaki-kaki bola.

tak kesahlah kaki bola yang banyak bulu kaki ke...
tak kesahlah kaki bola yang bulu kaki sikit ke...
tak kesahlah kaki bola yang takda bulu kaki ke..
tak kesahlah kaki bola yang tak tau sepak bola ke..
tak kesahlah kaki bola yang sepak bola cam bapuk ke..
tak kesahlah kaki bola yang sepak bola sampai berapi ke..
tak kesahlah kaki bola yang jongang cam halimah jongang ke..
tak kesahlah kaki bola yang macho cam Cristiano Ronaldo ke..
tak kesahlah kaki bola yang gemok cam Ronaldo gemok ke..
tak kesahlah kaki bola yang main cam ayam ke...
tak kesahlah kaki bola yang sokong team ayam ke..
tak kesahlah kaki bola yang suka makan ayam ke..
tak kesahlah kaki bola yang suka sepak ayam ke..

aduyai berapa banyak tak kesahlah la....
macam-macam jenis kaki bola ada...
macam-macam ada...

sila layan dan tengok video iklan sepak bola ini dengan sopan santun.
terima kaseh.


video

18.4.10

Penanam Anggur

Untuk pengetahuan semua, aku baru sahaja menamatkan pelajaran di UiTM. Maka secara tak rasminya, aku sudah pun jadi seorang penanam anggur amatur. Disebabkan penanaman buah anggur yang tidak sesuai di Malaysia sebab cuaca negara kita yang terlalu panas maka aku pikir aku tidak boleh menjadi seorang penanam anggur yang profesional.

Oleh yang demikian, aku telah nekad untuk mancari pekerjaan lain selain menjadi penanam anggur profesional walaupun aku tahu kerjaya penanam anggur ini sangat popular di kalangan orang-orang muda macam aku ini.

Syukur,Alhamdulillah aku telah dipanggil untuk menjalani temuduga di beberapa buah syarikat makanan. Walaupun bukan syarikat yang berkaitan anggur tapi aku tetap terima dengan hati yang terbuka bak kata orang tua "kau jangan nak berlagak sangat, apa kau fikir kau bagus sangat!"

Walaupun aku sangat berat hati kerana terpaksa melupakan hasrat untuk menjadi seorang penanam anggur profesional terkenal dunia tapi aku redha. Mungkin aku akan berjaya sebagai penanam buah yang lain pulak. Lagipun macam-macam buah ada dalam dunia kan..kan..kan..

Doakan kejayaan aku wahai kawan-kawan sekalian.


penanaman buah anggur semakin popular sekarang ini


salah seorang penanam anggur yang telah berjaya..

16.4.10

Aku Comel

aku jugak pernah comel macam budak-budak dalam iklan ni suatu ketika dahulu.

hehehehe....*ketawa manja+comel*

video