11.9.09

Teh Laici dan Aku

Biskuat TIGER yg aku beli kat Ko'op Teratai beberapa bulan lepas dgn Teh BOH perisa Laici Ros yg aku beli kat Cameron masa Trip bebudak FoodTech jadi santapan utk sahur aku pagi ni. Walaupun tak seberapa tapi cukup la utk melapik perut aku ni dan menghindar perut aku dari kelaparan tahap dewa yg melampau sok. hehehe. Yela org kata amik berkat kn, "sesungguhnya dlm sahur itu ade keberkatan" dan "Yang membezakan pose org kafir dgn pose org Islam adalah bersahur". Arini dah hari ke-20 kita pose dlm bulan Ramadhan kali ni, kejap je masa berlalu. tik tok tik tok tik tok masa berjalan, berlari dgn pantas kan?? tak kasi can langsung kat kita ataupun kita je yg terlalu leka dgn kesibukan dunia yg tak henti2.

*syrrrrpppppp.......aku minum teh jap*

Cakap pasal kesibukan dunia ni, sblm nak raya ni aku sememangnya sebok tahap 99 petala langit la. Sebok nak siapkan FYP aku, Test beratur plak - Test Dr. Jenal pd 15.09.09 manakala Test En Adi yg sepatutnya 16.09.09 malam tapi aku kena amik awl maybe 14.09.09 coz 16.09.09 aku dah balik kampong!! Ya...betul..aku balik kampong...


Taiping..tunggu kepulanganku!!!!!!
balik kampong...oooooo.....balik kampong
oooooo.....balik kampong...hati girang.....

Tak sabo aku nak jumpa mak, ayah, adik-bradik serta tak lupa juga kaum kerabat diraja kucing kat umah aku. hehehehe. Oklah cukup la stakat ni lu aku membebel kat blog aku ni. Azan subuh pun dah berkumandang jadi aku nak Solat Subuh jap pastu tgk la nak tido ke nak ngadap laptop lagi ke ikut kemampuan & kekuatan diri aku..huhuhu.

2 comments:

Hilal Azmi said...

Slamat balik kampung!!! Hati2 di jalan raya..wahaha

PAP said...

iye..igt lah org tersayang!! hhehehehe