13.9.09

Almunia dan Aluminium

korang tau ape persamaan antara Almunia (goalkeeper arsenal) dengan Aluminium?
Ya..tepat sekali..dua-dua benda/makhluk ni amat rapuh dan mudah renyuk...

Aku sememangnya kipas-susah-mati (die-hard-fan la orang putih cakap) Arsenal sejak dari tahun 2000 lagi. Setiap pekembangan dan pengecutan kelab kesayangan aku ni aku amik tau.

Dan untuk game malam tadi, Arsenal kalah lagi utk kali kedua berturut-turut dlm musim ni dan keduanya kepada kelab Manchester. Memang aku tak puas hati dgn kekalahan ni tapi aku tetap yakin dan percaya dgn kebolehan Arsenal.

Kembali pada kisah almunia dan aluminium, gelagat almunia malam tadi memang agak sengal. Gol pertama, agak memalukan malah lawak gak la mana tak nye almunia tolak bola sepakan freekick pastu bola kena tiang pastu pantul kena kepala dia pastu bola masuk dalam GOOOOLLLLL.....dan 3 GOL pastu tu pun si almunia ni agak lembab pergerakan dia. Dia malam tadi memang mudah renyuk, amat rapuh dan lembik sebijik cam Aluminium. Dah la nama pun lebih kurang same je. Hampeh tol la!! Geram aku...tapi defender arsenal malam tadi pun memang main tak brape bagus la, senang sangat bolos. Tapi nak wat cmne kan, benda dah jadi so aku terima je la lagipun bola tu bulat, ape-ape je leh jadi.

Sekian saja utk kali ni, saje je nak lepas geram.

p/s: sori la blog ko acik kena dengar aku membebel je kan...huhuhuhu...

No comments: