7.11.09

MALAS-sial

dua tiga hari ni,
benci sangat pada diri sendiri
sebab malas yang teramat sangat.
rasa cam nak tumbuk je muka ni.
geram betul. marah sangat.

tak boleh nak cinta diri sendiri
kalau diri jadi macam ni.

rimas.benci.lemas
serabut.serabai.

&(*^%$$%#%

*hentak kepala kat dinding*

nota kecik: esok dan lusa dah la ada exam pulak.
mampos la.

14 comments:

sI tEDI said...

meh aku tumbukkan

LORD ZARA 札拉 said...

oit~
tabah oit~
tabah~

PAP said...

TEDI: tumbuklah kalau itu adalah penawarnya...tapi tumbuk slow2 ek.lembam muka aku lari pulak awek nanti.

ZARA: aku cuba tabah tapi makin gelabah adalah.nak buat macam mane?

seroja jingga said...

ish jgn tumbuk muka..sakit doee
jum kita lari settempat.ilang tensen

PAP said...

kakSEROJA: lari setempat? wah idea bernas lagi cerdas malah cergas lagi. nak cuba lah! hahaha..

Samaira said...

en pap
stress camtu
jgn2
wat yg termampu je skang
spot soklan yg mgkn
yg lain serah je ekk
tawakal k :)

PAP said...

SAMAIRA: nasihat kamu akan coba aku turuti.aku akan coba sedaya mampu.
mampukah aku? harap2 lah.

syukrina othman said...

Telah ditengok & djengok!! ;)
Anyway, good luck for your exam yeh!!
Jangan malas-malas! Hee

chokio_nia said...

aku sepak kat muke ko leh??tayah susah..aku volunteer..haha

PAP said...

SYUKrina: terima kaseh. baiklah nak jadi budak rajin...rajin tido leh tak? hehehe

CHOKIO: aduiiii....dengar kata2 kamu sudah sakit apetah lagi sepakan berapi lagi aku tak sanggup. hahaha

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

pap..jgn la hentak kepala kat dinding..apa la salah dinding tu..

cik EPAL said...

hantak pale kat dinding?? sian dinding tu.. :D

PAP said...

AKUkahMILIKmu: dinding tu tak salah tapi....cuma nak sedar kan diri je. huhuhu

cikEPAL: ooo sian kat dinding je ke? kepala yang benjol tak kesian pulak..sampai hati kamu..uhuhu

macha_sezs said...

hoi.hoi.update!