21.7.10

Selamat Pagi

pagi-pagi sudah hujan lebat.


maka,

suasana paling nyaman tercipta,

apa lagi kalau bukan untuk bikin taik mata.


tapi,

aku cuba tutup mata,

masih tetap terbuka.


lantas,

aku cari kaca mata,

buka komputer riba,

taip baris kata-kata.


selamat pagi wahai semua.




14 comments:

lAl said...

Ujan la sedap..
Kala ujan mata jadi berat.
Kala ujan bantal nampak sedap.
Kala ujan segalanya sejuk.

Indahnya ujan.
Namun, aku tetap kena KERJA!

Adei...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

dan jangan lupa sediakan payung sebelum hujan

Shiela Latif said...

ekekeke..lambat lar nak komen...malam dah nie...takder syair untok selamat malam ker?...huhu

daisy said...

kat sini pun hujan.
rasa nak balik je tido...

nabilah abd rahman said...

besnya kalau dpt tido time2 hujan....bukan seng ada peluang tu...

Anonymous said...

aku suka lagu HUJAN..pagi yang gelap kini sudah terang..lalalala....lalalala....

fiezah91 said...

wah.. best ayt2 ni..huhu :P

hujan la best woo tdo..ngeee.. tapi tiap kali pagi hujan, mesti kena bgn awl T___T

iqbalsyarie said...

Hee..Rabu tu mmg ujan sgt lebat..terbaik!!
Post baru:Jadi Bos.Mau?

PAP said...

PAP bangun pagi dengan air liur basi meleleh di pipinya dan sedikit di bantal.

tercium bau air liur basi sendiri memang pelik perasaannya.

diana said...

kamu sangat kreatip..
bukan di n3 ni je..yang lepas2 pun..

♥xaturen♥ said...

kreatip sampai berketip-ketip.. keh2x..

;P

Camellia said...

nice! :)

KiKo Berdendang said...

Udah tengari yeop..bingkas bangun ya..

si[jari] telunjuk said...

selamat pagiiii dunia:)