11.6.10

Bila Bola Demam....

yeah..yeah...piala dunia kembali lagi...
piala dunia ni 4 tahun sekali je baru ade..kalau raya setahun sekali je kan tapi ni kena tunggu 4 tahun baru dapat tengok. sebagai kaki bola yang agak gila dengan bola maka aku memang tak sabo nak tengok bola..ini bukan sebarang bola..bola ini bulat tau!!! hehehehe...*gelak nakal*



macam biasa aku memang kipas-susah-mati pasukan ORANJE iaitu Belanda..sebab abang angkat aku main dalam team ni..harap2 diorang dapat buktikan sesuatu dalam piala dunia 2010 kali ni. susah betul nak menang piala team kesukaan aku ni..*gelak berharap*


ni lah abang angkat aku..hehehe..sukatilah aku nak perasaan..

p/s: selain demam bola..aku jugak tengah demam keja..aku baru seminggu keja..masih mentah masih banyak kena blaja..chaiyok2 pakcik pap! aku jugak tengah demam cinta..cinta itu buta ke hah? papejelah...hahhahaha *gelak gedik*

2 comments:

suzyDiana said...

demam cinta ek iz?hummmm..:P

suzyDiana said...
This comment has been removed by the author.